0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 08:30:35 AM
mensen ik begin hoop te verliezen!
ik weet niet of michael echt dood is ,maar ik denk dat hij gewoon nooit meer terugkomt
we hebben veel aanwijzingen? maar zijn dat ook echt aanwijzingen ( kijk je kunt er van maken wat je wilt natuurlijk)
veel mensen zeggen dat hij morgen terug zal komen maar ik geloof het niet meer
hoe wil hij dat doen? er zijn heel veel fans die denken dat hij echt dood is er zijn zelfs mensen die zelfmoord hebben gepleegd hoe zouden de families van die mensen daarop reageren?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 08:39:52 AM
Quote from: "mariza"
mensen ik begin hoop te verliezen!
ik weet niet of michael echt dood is ,maar ik denk dat hij gewoon nooit meer terugkomt
we hebben veel aanwijzingen? maar zijn dat ook echt aanwijzingen ( kijk je kunt er van maken wat je wilt natuurlijk)
veel mensen zeggen dat hij morgen terug zal komen maar ik geloof het niet meer
hoe wil hij dat doen? er zijn heel veel fans die denken dat hij echt dood is er zijn zelfs mensen die zelfmoord hebben gepleegd hoe zouden de families van die mensen daarop reageren?

Geen hoop verliezen hoor! Denk hier maar aan: Als hij geen intentie had om terug te komen.. waarom heeft hij dan alle aanwijzingen zo gemaakt dat wij het konden volgen? Ik geloof er niet in dat hij morgen al terug komt, als hij in bv een getuigen beschermings programma zou zitten om de een of andere reden en dus gewongen zijn dood moest faken, dan zou hij pas na 6 maanden weer terug kunnen keren :) dus niet 25 11 maar 25 12;) Maargoed ik denk dat dat zowieso te vroeg zal zijn, ik heb er in ieder geval goede hoop in ! .. en dan de aanwijzingen een toeval? Niets gebeurd toevallig alles gebeurd met een reden! .. ennuh hoe verklaar je " Michael werd gevonden op zijn bed, op murray's bed, op de grond van de badkamer?" dan zou hij al 3 keer "dood" geweest moeten zijn :D.. plus waarom CPR op iemand die alleen niet ademt maar wel pols heeft? er zijn gewoon TE veel dingetjes die niet kloppen aan het hele verhaal ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
...........................
...............Whenever you need me, I'll be there................
......................................I love you..................................

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 08:47:24 AM
Ik verlies ook hoop Mariza. het kunnen inderdaad toevalligheden zijn.
Ook lang niet alle aanwijzingen vind ik sterk. Dubbelgangers heb ik niet gezien b.v. en dat Michael dr. Murray was in dat filmpje heb ik ook nooit geloofd en dat is inmiddels ook wel zeker nu dr. Murray meer in het openbaar verschijnt. Zelfde geldt voor Dave Dave, ook de echte in mijn ogen.
Dat dr. Murray nu uit geldgebrek weer aan het werk is klopt toch ook niet als hij in de hoax zou spelen? Hij zou dan vorstelijk moeten zijn beloond voor zijn aandeel.
Dit deed gisteren bij mij de deur dicht en verloor ik veel hoop.
Ik ben nu eenmaal een realist en hier op dit forum wordt van alles onderzocht, maar bij de kleinste toevalligheid wordt er meteen geroepen dat hij wel moet leven.
Op een kritische vraag wordt niet gereageerd, de meesten hier willen dit soort vragen niet lezen denk ik dan.
Ik hoop natuurlijk wel dat hij nog leeft, maar hoe hij zoveel mensen aan dit complot kon laten meedoen zonder dat er ook maar iemand is die ermee naar voren komt is mij een raadsel. Mensen doen vaak alles voor geld en dan zou er in deze hoax niet een zijn die uit zijn/haar rol valt? Heel knap als het echt zo is.

Toch zitten mij veel dingen dwars die ik niet kan verklaren, zoals b.v. de begrafenis die op 2 verschillende plekken lijkt te zijn gefilmd. Maar wat is daar het nut dan van als dit een hoax is? Alleen maar extra risico toch en zoveel mensen extra weer die op de hoogte zouden zijn, pfff. mindgames om dol van te worden.
Diana Ross is ook zo'n vreemd geval, nergens is ze verschenen terwijl ze dik bevriend waren. In Arnhem had ze het erover dat ze een heel goed jaar had gehad. Nou als een van mijn beste vrienden zou zijn overleden had ik een rot jaar.

Ik zit nu op 50/50, maar hoelang nog?

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 09:01:44 AM
ja ik heb nu gewoon een k*t-dag hoop dat t morgen beter gaat kan er ook met niemand over praten in m,n omgeving want ze verklaren me voor gek!
en mischien ben ik dat ook wel
ik zit verdorie bijna dag en nacht achter de p.c al 5 maanden en wat heb ik er mee bereikt??
helemaal niks in m,n ogen  :?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 09:13:08 AM
Ja ik ook hoor!
Zodra ik achter de PC zit ben ik met Michael bezig.
Laten we hopen dat hij toch nog leeft, want anders is het echt heel veel verspilde energie geweest ...  :roll:

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 09:23:34 AM
ja verspilde tijd ja hahah
ik heb een strijk van 5 maanden liggen ( lol)
ik denk wel dat hij nog leeft eigenlijk maar ben bang dat hij nooit meer terug komt !  :arrow:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mattie

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 09:31:17 AM
Sorry!
Dit begrijp ik niet??
Hebben jullie de video niet gezien van Muray in de ,,rechtbank,,??
Dat alleen zegt mij al genoeg!!
Een langdurende close up van een vuilnis bak??herriner wat Michael altijd zei van de media..het is trasch rotzooi.. wat laat hij hiermee zien? vuilnisbakken ook bij de funeral..bij het uitrijden van de Ambulance..Alles wat je ziet is Trasch Rubbisch!
Fake geld..uberhaupt casch geld in een rechtbank..$700??? een rechtzaak..Deze dingen ooit in het echt gezien??
Niet de hoop verliezen..Wat voor bewijzen hebben we nog meer nodig??
 ;) Groeten Mattie
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 09:47:30 AM
ik heb ook een tijdje gedacht dat kenny oretega was vermomd als de advocaat van de ex van murray
ik vond hem er ook echt ook lijken zijn ogen zijn maniertjes ook schreef hij die dag op zijn twitter ik genoot van een schilder-achtige verandering!
het schilderij wat achter de rechter hing bewoog ook heel de tijd ..dus het kan zomaar zijn
maar ja iedereen verklaarde me weer voor gek zo van ; hahhaah ja ja dat is echt niet ortega dus ja dan niet! :(
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 09:52:45 AM
ik geloof ook echt dat hij terug wilt komen, wanneer precies weet ik natuurlijk (helaas) niet ;)

al die dingen, die gebeuren, gebeuren echt wel met een rede. wat @mattie ook zegt, dat inzoomen op die vuilnisbaken! haha echt te grappig!

btw, ik geloof wel echt dat dave dave bij LKL michael was, dat was voor mij de druppel.
er klopt gewoon helemaal niets van allemaal.eerst dacht ik dat hij niet terug wilde komen, maar dat was alleen in het begin. nu denk ik het tegenovergestelde :)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
You are not allowed to view links. Register or Login


Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 10:00:54 AM
[quote = "francisca81"] [color = # 8000FF] Ik geloof ook echt DAT Hij terug zult komen, Wanneer precies weet ik natuurlijk (helaas) niet;)

Al die dingen, die gebeuren, gebeuren echt wel met een rede. wat @ Mattie ook zegt, DAT inzoomen op sterven vuilnisbaken! haha echt te grappig!

btw, ik geloof echt wel DAT dave dave bij LKL michael was, dat was voor mij de druppel.
er klopt gewoon helemaal niets van allemaal.eerst ik dat Hij niet terug wilde komen dacht, Maar dat was Alleen in het begin. Nu denk ik het tegenovergestelde:) [/ color] [/ quote]


ja alles gebeurt met een rede maar hebben we hem daarmee terug?
ooowww ik ben zo in de war nu
ik geloof echt wel dat ie nog leeft...maar wanneer komt ie terug of komt ie wel terug?
dat maakt me gek! :?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 10:12:25 AM
Quote from: "mariza"
[quote = "francisca81"] [color = # 8000FF] Ik geloof ook echt DAT Hij terug zult komen, Wanneer precies weet ik natuurlijk (helaas) niet;)

Al die dingen, die gebeuren, gebeuren echt wel met een rede. wat @ Mattie ook zegt, DAT inzoomen op sterven vuilnisbaken! haha echt te grappig!

btw, ik geloof echt wel DAT dave dave bij LKL michael was, dat was voor mij de druppel.
er klopt gewoon helemaal niets van allemaal.eerst ik dat Hij niet terug wilde komen dacht, Maar dat was Alleen in het begin. Nu denk ik het tegenovergestelde:) [/ color] [/ quote]


ja alles gebeurt met een rede maar hebben we hem daarmee terug?
ooowww ik ben zo in de war nu
ik geloof echt wel dat ie nog leeft...maar wanneer komt ie terug of komt ie wel terug?
dat maakt me gek! :?

ja ik snap wel wat je bedoelt hoor...
en af en toe denk ik ook, zal het nou echt zo zijn. maar dan kijk ik weer naar alles en denk ik echt van, het kan niet anders, dit is met de rede om terug te komen.. ik geloof het echt :)
maar hoop dat je je snel weer beter voelt!!
en tja ik zit ook al 5 maanden alleen nog maar achter internet hoor ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
You are not allowed to view links. Register or Login


Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 10:34:34 AM
[quote = "francisca81"] [quote = "Mariza"] [quote = "francisca81"] [color = # 8000FF] Ik geloof ook echt DAT Hij terug zult komen, Wanneer precies weet ik natuurlijk (helaas) niet;)

Al die dingen, die gebeuren, gebeuren echt wel met een rede. wat @ Mattie ook zegt, DAT inzoomen op sterven vuilnisbaken! haha echt te grappig!

btw, ik geloof echt wel DAT-dave dave bij LKL michael was, dat was voor mij de druppel.
er klopt gewoon helemaal niets van allemaal.eerst ik dat Hij niet terug wilde komen dacht, Maar dat was Alleen in het begin. Nu denk ik het tegenovergestelde:) [/ color] [/ quote]


ja alles gebeurt met een rede maar daarmee hebben we hem terug?
ooowww ik ben zo in de war nu
Ik geloof echt wel DAT-ie nog leeft ... maar wanneer komt ie terug komt ie wel van terug?
DAT maakt me gek! :? [/ quote]

[color = # 8000FF] ja ik snap wel wat je bedoelt hoor ...
en af en toe denk ik ook, zal het nou echt zo zijn. maar dan kijk ik weer naar alles en denk ik echt van, het kan niet anders, dit is voldaan aan de rede om terug te komen .. ik geloof het echt:)
hoepel maar DAT je je snel weer beter voelt!
en tja ik zit ook al 5 maanden Alleen nog maar achter internet hoor;) [/ color] [/ quote]


dank je wel francisca erg lief van je
ook de andere trouwens! ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Eva R

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 11:22:24 AM
ik denk 99% dat hij nog leeft :) en dat hij ook terug komt. En please, niet al je hoop op morgen zetten! Ik denk dat er niks gaat gebeuren. Een persoon die zegt dat hij MJ is zei dat er iets gebeurt morgen. maar er zijn wel honderden mensen die zeggen dat ze MJ zijn.

En ik denk altijd als mijn hoop beetje minder wordt, aan na de aftiteling van This Is It. Dat MOET wat betekenen. Je gaat echt niet zomaar dat stukje achter de aftiteling doen. "I need a break here" dat was voor mij de druppel! :D
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions


Love is animals
Love is the answer
Love is respect
Love is Michael
Love is my message!!

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 12:07:24 PM
[quote = "Eva R"] Ik denk 99% DAT Hij leeft nog:) En dat Hij ook terug komt. En alsjeblieft, niet al je Hoop op morgen zetten! Ik denk DAT er niks gaat gebeuren. Een persoon die zegt DAT Hij zei MJ is DAT er iets gebeurt morgen. maar er zijn wel Honderden mensen sterven Zeggen dat ze MJ zijn.

En ik denk altijd als mijn hoepel beetje minder wordt, na aan de Aftiteling van This Is It. Dat moet wat betekenen. Je gaat echt niet zomaar DAT stukje achter de Aftiteling doen. 'Ik heb een pauze hier "Dat was voor mij de druppel! : D [/ quote]


hhaha echt=? ik heb de film 2x gezien nu maar heb t niet gezien in de  aftiteling ..dus er stond ik heb een pauza hier ?? :)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mattie

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 12:17:21 PM
Als Michael echt zijn dood voorgewend had om voorgoed van het toneel te verdwijnen..dan heeft hij het erg beroerd aangepakt!
Zoals ik al eerder gezegd heb..dan was een plaincrasch met het hele gezin een veel betere en veel minder complexe manier geweest!
Gewoon verdwijnen boven de oceaan..geen sporen niets achterlaten..Dat had hij kunnen doen!
Nee hij kiest hier voor..en dan gaat ook nog eens alles fout..niet 1 keer..nee van alles 2 keer!
En dan nog alle andere dingen..versprekingen..gedragingen..Moet ik nog doorgaan??

word een erg lange lijst ;)
Groeten Mattie
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal