0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 12:19:58 PM
Quote from: "mattie"
Als Michael echt zijn dood voorgewend had om voorgoed van het toneel te verdwijnen..dan heeft hij het erg beroerd aangepakt!
Zoals ik al eerder gezegd heb..dan was een plaincrasch met het hele gezin een veel betere en veel minder complexe manier geweest!
Gewoon verdwijnen boven de oceaan..geen sporen niets achterlaten..Dat had hij kunnen doen!
Nee hij kiest hier voor..en dan gaat ook nog eens alles fout..niet 1 keer..nee van alles 2 keer!
En dan nog alle andere dingen..versprekingen..gedragingen..Moet ik nog doorgaan??

word een erg lange lijst ;)
Groeten Mattie
;) 8-)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
You are not allowed to view links. Register or Login


*

MJJ1982

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 01:06:38 PM
Ik weet het niet, ik heb er heel erg mijn twijfels over of hij terugkomt. Ik denk eerlijk gezegd dat ze zijn leven dan tot een nog ergere hel gaan maken, dan dat ze al hebben gedaan in het verleden. En niet alleen zijn leven, maar ook dat van de betrokkenen.
Hoewel ik natuurlijk met heel mijn hart hoop dat hij terug komt, mijn verstand zegt van niet...

Ik probeer me ook niet meer in alle 'aanwijzingen' vast te bijten, want dat heeft helemaal geen zin. Op een gegeven moment kun je in alles wel een clue gaan zien, en wanneer dan blijkt dat het toch niks betekent krijg je weer een klap voor je hoofd.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 01:10:36 PM
[quote = "MJJ1982"] Ik weet het niet, ik heb er heel erg mijn Twijfels over van Hij terugkomt. Ik denk eerlijk gezegd DAT Ze zijn leven dan tot een nog ergere hel gaan maken, dan DAT ze al hebben gedaan in het verleden. En Niet alleen zijn leven, maar ook DAT van de betrokkenen.
Hoewel ik natuurlijk met heel mijn hart hoop DAT Hij komt terug, mijn verstand zegt van niet ...

Ik probeer me ook niet meer in alle 'Aanwijzingen' vast te bijten, wil dat heeft helemaal geen zin. Op een gegeven moment kun je in alles wel een idee gaan zien, en wanneer dan blijkt het toch niks DAT betekent krijg je weer een klap voor je hoofd. [/ Quote]


ja dat bedoel ik nou ook!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 01:18:23 PM
Oké, even over Dave Dave.
Toen ik dat stukje zag uit de Bold and the Beautiful waarin hij een klein rolletje speelde jaren geleden wist ik zeker dat Dave Dave bij LK ook echt Dave Dave was.
Hij heeft gewoon ongeveer dezelfde stem als Michael en omdat hij veel met Michael heeft opgetrokken zal hij ook met zijn manier van spreken wel beïnvloed door Michael zijn geweest. Hij was toen ook nog zo'n jonge jongen en keek erg tegen Michael op natuurlijk.
Wat ze met de computer lieten zien dat Dave Dave in Michael veranderde hebben ze ook met dr. Murray laten zien en dat blijkt nu toch ook de echte Murray te zijn gweest.

Dan blijf ik toch zitten met al die mensen die bij het complot zijn betrokken.
Normaal gesproken kan een geheim hooguit door 2 of 3 mensen worden bewaard.
Hoeveel mensen moeten er wel niet in dit complot zitten? Denk ook eens aan b.v. de ambulancebroeders, dat zijn toch geen vrienden van Michael lijkt me, maar normale werknemers die hun werk doen, net als de mensen van de helicopter en de mensen van Forest Lawn (hoewel die misschien denken dat Michael wel in de kist ligt).

Al die twitterberichtjes en mensen die zeggen dat ze MJ zijn, dat zijn gewoon mensen die er lol in hebben om dat te doen, dus daar hecht ik totaal geen waarde aan.

Sorry dat ik van die kritische vragen stel, maar na 5 maanden zitten die dingen me gewoon te veel dwars en ik wil meer zekerheid dat hij leeft ...  8-)
En nogmaals, veel kritische vragen worden er op de hoax-forums niet gesteld. Er wordt alleen gekeken naar dingen die opmerkelijk zijn.

Maar als hij nog leeft zal hij zeker terug komen, dat kan haast niet anders en ik hoop het ook met al mijn hart.
Verstoppertje spelen kan misschien even, maar niet voor altijd.
Ik ben wel bang dat alleen de echte fans hem zullen begrijpen en de rest van de wereld er schande van zal spreken. Dan wordt het misschien nog erger voor hem dan ooit wat hij over zich heen gaat krijgen.

Maar goed. ik probeer ondanks dit toch nog hoop te houden ...  :D

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 01:20:10 PM
You are not allowed to view links. Register or Login

Die versprekingen zijn iig geen toevalligheden  ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 24, 2009, 01:40:15 PM
Hmmm, de meeste versprekingen zijn uit te leggen.
Kenny was gewoon een beetje met de tijd in de war en over Michael spreken in de tegenwoordige tijd vind ik ook niet heel erg overtuigend. Als iemand nog maar kort dood is gebeurt dat wel vaker.

Die fotograaf vond ik wel heftig, daar klopte inderdaad iets niet.
De ambulancefoto is denk ik fake, dus dat is nog een raadsel dan.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 26, 2009, 03:04:13 PM
Ik twijfel ook ontzettend, maar ik heb vanaf de eerste keer dat ik de filmpjes van Murray en Dave Dave had gezien gezegd dat dat gewoon Michael is.. Bij Dave Dave was het gewoon overduidelijk qua make-up dan, maar Murray is wel echt goed gedaan.. alleen de dingen die hij zegt en de manier waarop hij ze zegt, vooral naar het einde toe, zijn gewoon zo typisch Michael!!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
You are not allowed to view links. Register or Login Just because it\'s printed doesn\'t mean it\'s the gospel. L.O.V.E.  [L]

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 26, 2009, 06:31:22 PM
Quote from: "dutchmjfan"
Ik twijfel ook ontzettend, maar ik heb vanaf de eerste keer dat ik de filmpjes van Murray en Dave Dave had gezien gezegd dat dat gewoon Michael is.. Bij Dave Dave was het gewoon overduidelijk qua make-up dan, maar Murray is wel echt goed gedaan.. alleen de dingen die hij zegt en de manier waarop hij ze zegt, vooral naar het einde toe, zijn gewoon zo typisch Michael!!

Denk jij dan ook dat de Murry die laatst in de rechtbank was Michael is en de Murray die we in en buiten de kerk zagen ? ....  :o
Murray is veel langer dan Michael denk ik, een enorm lange man zag ik en hij bestaat dus echt is nu wel bewezen toch.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mattie

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 26, 2009, 07:21:42 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "dutchmjfan"
Ik twijfel ook ontzettend, maar ik heb vanaf de eerste keer dat ik de filmpjes van Murray en Dave Dave had gezien gezegd dat dat gewoon Michael is.. Bij Dave Dave was het gewoon overduidelijk qua make-up dan, maar Murray is wel echt goed gedaan.. alleen de dingen die hij zegt en de manier waarop hij ze zegt, vooral naar het einde toe, zijn gewoon zo typisch Michael!!

Denk jij dan ook dat de Murry die laatst in de rechtbank was Michael is en de Murray die we in en buiten de kerk zagen ? ....  :o
Murray is veel langer dan Michael denk ik, een enorm lange man zag ik en hij bestaat dus echt is nu wel bewezen toch.


Tja...Maar ze hebben ook ontdekt dat hij een acteur is!
En of Muray in de Video Michael is..Ik heb een heel sterk vermoeden van wel..Dat is vrij eenvoudig te doen..als je toegang hebt tot de middelen die daarvoor nodig zijn,en dat heeft/had hij..Allemaal te zien op video's bij You Tube..Dus voor mij zeer zeker het voordeel van de twijfel!
Heb je Muray ook in de ,,Rechtzaal,, gezien..Nu dat sloeg voor mij alles! Acteur..Acteur..Acteur
Als dat een Echte rechtzaak was..twijfel ik zeer ernstig aan de verstandelijke vermogens van de aanwezigen..Fake Fake Fake!
Als er 1-2-of mischien 20 onvolkomenheden waren in deze in deze klucht..dan denk je nog OK kan gebeuren..Maar hoeveel waren het ook alweer??? ben de tel kwijt!
Dave Dave..Naast elkaar.. De echte en bij LK..Het klopt gewoon niet!
Voor mij is de blonde vrouw bij de memorial MJ..En Hatman de afleidings manouvre! Wie zijn beiden..Weet iemand dat??
Als  je het wilt ontkennen..Dan moet je gewoon slikken wat de Media je voert..en niet verder kijken dan je neus lang is..Verdiep je je er 5 minuten in..dan gaan je wenkbrauwen al omhoog..Iets verder kun je er niet meer omheen!
Nee..Waneer hij terug komt?? geen idee..Maar dat hier een opgezet plan in werking is..daar heb ik al maanden geen twijfel meer over!
Groeten Mattie
Last Edit: November 26, 2009, 07:36:55 PM by mattie
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 26, 2009, 07:31:03 PM
Was die acteur niet een andere man met dezelfde naam.
Ik heb daar ook iets over gelezen ergens.

Maar er waren heel wat mensen in de kerk die allemaal Murray kenden.
Die zouden dus ook in het complot zitten?

Nee, dat gaat mij in ieder geval veel te ver ...  ;)

Er zijn betere clues dan deze toch?

Pff, het is laat, ik ga het boek Michael voor vandaag weer sluiten en naar bed.

Dromen van Michael denk ik ...  :D

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mattie

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 26, 2009, 07:45:51 PM
Quote from: "Loes"
Was die acteur niet een andere man met dezelfde naam.
Ik heb daar ook iets over gelezen ergens.

Maar er waren heel wat mensen in de kerk die allemaal Murray kenden.
Die zouden dus ook in het complot zitten?

Nee, dat gaat mij in ieder geval veel te ver ...  ;)

Er zijn betere clues dan deze toch?

Pff, het is laat, ik ga het boek Michael voor vandaag weer sluiten en naar bed.

Dromen van Michael denk ik ...  :D



Waarom zouden die in het complot zitten :?
Deze man speelt gewoon zijn rol verder..En de aanwezigen in de kerk,een gedeelte slikt gewoon wat de Media verteld,en hebben medelijden of de pest aan hem..en degenen als wij..houden hun mond om niet voor gek versleten te worden..Net als wij :mrgreen:
Zou jij als je in die kerk was op hem afstappen en vragen of er een Death Hoax bezig was..en of hij daarin meespeeld? ik denk dat dat er maar weinig zouden doen!
Groetjes Mattie
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
November 27, 2009, 02:10:09 PM
Zeker geen Michael-fans dan in die kerk ....  ;)

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

isaMJ

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 01, 2009, 05:08:19 AM
Hi there!

Ik begin af en toe ook te twijfelen. Zeker als ik van bepaalde fans op de Michael Jackson Hyve hoor dat er mensen bij de begrafenis waren die hun kende. Wat vinden jullie hiervan? Deze mensen zouden het denk ik niet ontkennen als het echt zo was dat dit allemaal op een filmset is opgenomen..
Dit geeft natuurlijk niet meteen aan dat MJ echt overleden zou zijn. Maar dat soort dingen maken mij wel aan het twijfelen..

Ik sta 50/50 tegenover deze discussie Hoax of niet..
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*Mo*

  • Guest
Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 01, 2009, 05:28:45 AM
Laat ik mijn gedachten ook eens op het scherm slingeren...

Mike LEEFT, 100%.  Mike komt terug, ook daar ben ik zeker van.  Het is een man met een missie, en een veel grotere missie dan wij nu waarschijnlijk beseffen.  Er staan een aantal belangrijke zaken op zijn agenda waarvoor hij de volledige aandacht van de wereld nodig heeft.  Die kan hij maar op één manier krijgen - herrijzen uit de dood.

Wat in Mike's hoofd zit, zit niet in z'n kont - hij GAAT dat verschil, die verandering maken!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

isaMJ

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 01, 2009, 05:48:40 AM
LOS ANGELES - Het Amerikaanse Openbaar Ministerie en politie van LA gaan er vanuit dat een eventuele aanklacht rond de dood van Michael Jackson niet voor het einde van het jaar te verwachten is. De complexiteit van het medisch bewijsmateriaal doet zelfs vermoeden dat een aanklacht eerder maanden weg is dan weken, zo meldt de LA Times.

Jacksons dokter, Conrad Murray, die de overleden popster het verdovingsmiddel Propofol gaf, wordt nog steeds als hoofdverdachte in de zaak gezien. Hem wordt doodslag verweten. Lijkschouwers zijn overtuigd dat het door hem verstrekte middel de oorzaak van Jacksons verscheiden is.

Toch is deze aanname blijkbaar niet voldoende reden om daadwerkelijk tot een gang naar de rechter te komen. Het onderzoek leverde naast de Propofol nog een enorme stroom aan extra informatie op die zowel door de lokale politie als door externe adviseurs moet worden onderzocht. Een definitieve beslissing hangt hier vanaf.

Murray, die overigens niet wordt vastgehouden, heeft elke betrokkenheid bij de dood van Michael Jackson vanaf het begin ontkent. Hij geeft slechts aan de benodigde hulp te hebben geboden toen hij Jackson in doodsnood aantrof. Ook werkt hij bereidwillig mee aan het onderzoek.

Naar eigen zeggen gaf hij de King-of-Pop, naast andere medicatie, inderdaad Propofol. Van de drugs werden in totaal vijf flesjes bij Jackson thuis gevonden. De popster had, volgens Murray, het middel nodig om te kunnen slapen. Volgens Murray probeerde hij de zanger juist van het middel af te helpen. (DVDH)
01/12/09 11u21

Bron: ad.nl
Link: You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal