0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

mijTopic starter

Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 02:34:28 PM
Hoi,

Ik ben wel benieuwd of het hier nog een beetje leeft.  :)
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 02:36:33 PM
Je kan beter vragen of die Hollanders nog leven. Deze hier voelt zich momenteel 95... lolol/
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mijTopic starter

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 02:44:39 PM
Hoi Souza,

Leuk je te spreken :)
Ik volg deze geweldige site al sinds 2009 en het laat me gewoon niet los. Ik heb gewoon nooit het gevoel gehad dat Michael was overleden. Voor zijn "dood" was ik nooit met hem bezig, maar ik vind het erg leuk om te speuren dus zit ik hier goed haha. Na het zien van Dave Dave bij Larry King wist ik het zeker. Michael is niet dood, maar zat daar (volgens mij). Maar is het accent van Dave Dave dan ook Michael's accent? Ik kan dat niet horen, jij?
Last Edit: August 20, 2011, 02:47:50 PM by mij
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

everlastinglove_MJ

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 02:51:27 PM
 
Deze Hollander meldt zich :) . Er zijn vast nog wel meer Hollanders hier op het forum; er zullen zich vast nog wel meer melden ;)
 
 
Last Edit: August 20, 2011, 03:02:46 PM by everlastinglove_MJ
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
It's all for L.O.V.E.

*

everlastinglove_MJ

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 02:59:56 PM
You are not allowed to view links. Register or Login
Je kan beter vragen of die Hollanders nog leven. Deze hier voelt zich momenteel 95... lolol/

Dus die foto die jij laatst plaatste ('k weet niet meer waar op 't forum) was jij toch lolol/ , ik wist het wel :lol: :lol:
Last Edit: August 20, 2011, 03:01:29 PM by everlastinglove_MJ
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
It's all for L.O.V.E.

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 04:35:22 PM
Hier nog een mede Hollander! bounce/ Ik kom hier niet zo vaak meer maar neem af en toe wel een kijkje of post wat. Ik ben niet zo'n grote speurder, weet meestal niet zo goed waar te zoeken maar heb wel veel kennis opgedaan hier.O ja, ik ben er van overtuigd dat Michael nog leeft. michael-jackson/
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mattie

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 04:40:02 PM
Hoi..Ja hier nog een Hollander!
Voel me onderhand ook bejaard worden hier.. ik post niet veel, maar ik wacht  suspicious//en blijf wachten pale/ tot ik eindelijk de meute kan bereiken..en niet meer als een halve gare gezien word!
Dus ja..ik wacht op de BAM.
Voor mij hoef ik die bevestiging niet meer..maar het grote gros blijkbaar wel?
Groeten Mattie
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 20, 2011, 06:17:50 PM
Ja hier nog een Hollandse en ook nog steeds in afwachting van de grote BAM.
Als het nog lang gaat duren word ik hier vanzelf een bejaarde ...  :mrgreen:
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 21, 2011, 02:21:18 AM
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoi Souza,

Leuk je te spreken :)
Ik volg deze geweldige site al sinds 2009 en het laat me gewoon niet los. Ik heb gewoon nooit het gevoel gehad dat Michael was overleden. Voor zijn "dood" was ik nooit met hem bezig, maar ik vind het erg leuk om te speuren dus zit ik hier goed haha. Na het zien van Dave Dave bij Larry King wist ik het zeker. Michael is niet dood, maar zat daar (volgens mij). Maar is het accent van Dave Dave dan ook Michael's accent? Ik kan dat niet horen, jij?

Ik heb het daar met Chappie over gehad en die noemde Robert Paul (weet iemand hier nog wie dat is?). Die heeft een aandoening aan zijn midden oor, waardoor hij zichzelf hoort zoals anderen hem horen (wij horen onszelf door de vibratie via de schedel anders). Hierdoor is hij in staat om perfect stemmetjes na te doen, omdat hij precies hoort hoe het eruit komt. Er zijn meer mensen die dit hebben, en zangers die dit hebben, hebben daarom geen oortjes in. Is niet nodig, want ze horen al precies hoe het klinkt, omdat ze die echo van binnen niet hebben. Ik heb nog geen een concert gezien waar Mike oortjes in heeft, en in TII zit een scene waar hij uitlegt dat hij niet kan wennen aan die oortjes. Maar in plaats van in-ears, zegt hij inner-ears, wat binnen oor betekent. Dus het is heel waarschijnlijk dat hij dezelfde oor aandoening heeft als Robert Paul, en daardoor perfect stemmen na kan doen. Als iemand hier weet hoe die aandoening heet, zou dat heel mooi zijn trouwens, want wij hebben het niet kunnen vinden.
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 21, 2011, 04:41:20 AM
Phoeoeoe, gelukkig dat er nog een groepje Hollanders in leven is!!! Ik kom hier nog steeds (bijna) iedere dag (al vanaf 2009) maar ik ben niet zo'n poster. Ik heb meestal niet zoveel toe te voegen, we hebben hier zóveel geweldige mensen op het forum zitten die al het werk uit handen nemen hahaha. Maar serieus, ik heb wel het gevoel dat we zo zoetjesaan alle mogelijkheden/redenen voor deze hoax besproken hebben en om alle nieuwe eigenaardigheden die steeds in het nieuws verschijnen weer helemaal uit te pluizen, daar ontbreekt bij mij de puf voor. Heb ook het gevoel dat we daar toch niet veel verder mee komen. Slap, ik weet het, maar voor nu heb ik maar besloten om stilletjes af te wachten wat er gaat gebeuren. Ik wil wel alle leden bedanken die nog wel actief deelnemen in het forum, zonder hen had ik niks te lezen en ik kan echt niet zonder deze dagelijkse 'portie' Michael!
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

Do

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 21, 2011, 04:43:24 AM
p.s. Souza, jaaaaaaaaaaaa, ik weet nog wel wie Robert Paul is (waar is ie eigenlijk gebleven??).
Ik weet het antwoord op jouw vraag niet maar ik ga kijken of ik er wat over kan vinden!
 
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

Loes

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 21, 2011, 01:25:16 PM
Ja Robert Paul ken ik zeker nog wel.
Ik ben in de jaren '80 nog eens naar een voorstelling van hem geweest.
Dat hij die aandoening had wist ik alleen niet en daar heb ik dan ook nooit van gehoord.
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mijTopic starter

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 21, 2011, 02:05:41 PM
Jahoor, Robert Paul ken ik ook nog wel :) Maar ik heb geen idee hoe dat heet wat hij heeft. Hij heeft wel een website :)

Wat ik me nou zo afvraag hè...(Het staat vast in een topic maar ik heb niet alles gelezen): Michael's kinderen waren op de memorial en Paris moest huilen. Maar wat is die kinderen verteld dan over hoe ze hierover (de hoax) hun mond moeten houden. Ik bedoel: kinderen zijn kinderen en kunnen zich makkelijk verspreken tegenover iemand, ze zijn niet zo allert als een volwassene. En vooral Blanket was toen nog erg jong. Wat denken jullie daarvan?
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Leeft dit Holland forum nog?
August 21, 2011, 02:15:42 PM
Ik heb Paris niet zien huilen, ze deed wel haar best maar echte tranen kwamen er niet uit ...  ;)  Het leek echt van tevoren goed ingestudeerd. Prince zat bellen te blazen met zijn kauwgum en keek ongeïnteresseerd.
Maar ik snap wel dat jij daar moeite mee hebt, want dat heb ik ook wel. Ik denk dat Prince en Paris hele sterke kinderen zijn die toch hun mond goed kunnen houden. Hoe het met Blanket zit is een ander verhaal. Ik heb geen idee hoe ze hem zijn mondje kunnen laten houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij niet op de hoogte is.
Dit is een van de dingen waardoor je soms toch wel eens twijfelt aan de hoax. Ik heb dat ook met de rechtszaak als die door mocht gaan.
De hoorzittingen die er al zijn geweest leken zo nep door dat speelgoed in de rechtszaal, maar hoe ze de echte rechtszaak in scène kunnen zetten is mij nog een raadsel. Verder vind ik toch dat er zoveel aanwijzingen zijn dat hij nog leeft, dat ik er ook van uitga dat dit zo is.
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal