0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

de nieuwe uri geller op sbs6
April 02, 2010, 05:10:59 PM
HOI, IK HEB EEN VREEMD VOORGEVOEL OVER URI GELLER EN IK KIJK EXPRES NAAR DIE SHOW OP VRIJDAGAVOND ...DIE RARE VENT DE JOKER DEED IN DE EERSTE AFLEVERING DIE MOVE NA VAN MJ MET DE SCHOENEN DIE VOOROVERBUIGEN IK DACHT DAT NIEMAND DAT ZOMAAR MAG DOEN ZONDER TOESTEMMING VAN MJ  :shock:  ...HOE HEET HET OOK ALWEER DE LEAN ?...EN NU DEED IEMAND EEN ACT WAARBIJ EEN MELODIE OF SONG GERADEN WERD EN DAT BLEEK THRILLER TE ZIJN EN  OP HET LAATST VERSCHEEN  EEN FOTO VAN MJ EN URI !! EN VOLGENDE WEEK OP 9 APRIL ZAL URI IEMAND TEVOORSCHIJN LATEN KOMEN WAARBIJ HEEL NEDERLAND IN SCHOK ZAL ZIJN EN OF DIE PERSOON ECHT WIL KOMEN IS NIET ZEKER NOG ZEI HIJ ...DUS IK METEEN AAN MICHAEL JACKSON DENKEN ...JA IK BEN ERG VER DOORGEDRAAID MISSCHIEN MAAR JA HET SCHOOT ME INEENS BINNEN DAT HET WELEENS ZOU KUNNEN ..ACH MISSCHIEN WIL URI GEWOON AANDACHT ,MAAR IK WOU HET TOCH EVEN KWIJT HIERZO ...ZO EN NU IS HET WEER TIJD OM IN MIJN DWANGBUIS TE KRUIPEN  :lol:  :oops:
HEEFT IEMAND VAN JULLIE OOK GEKEKEN TOEVALLIG??
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 02, 2010, 06:02:15 PM
Ni-co-le je bent me voor, want ik dacht precies hetzelfde.
Ik volg die show ook (vind het gewoon leuk om te kijken).

Volgens mij zei Uri dat het zelfs breaking news wereldwijd zou zijn ....  :shock:
Een controversieel persoon!

Ik dacht ook direct aan Michael, zeker door de act ervoor met die foto van Uri en Michael en de song Thriller!

Het was inderdaad nog niet helemaal 100% zeker dat die persoon er zou zijn, maar midden komende week was er zekerheid.

Ik kan niet wachten ...  :)

Nu kan ik me niet voorstellen dat Michael zichzelf in deze show voor het eerst laat zien, dus als het wel om Michael gaat dan denk ik toch dat hij eerder dan vrijdag a.s. terug zal zijn. Hoewel Breaking News????

Nou ja, hoe dan ook, het is spannend en normaal hecht ik weinig waarde aan dit soort verhalen, maar ook ik heb er een vreemd gevoel bij dit keer.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 02, 2010, 06:14:17 PM
:lol:  :lol:  :lol:  zouden wij niet eens in de show kunnen als mentalisten bij uri ?als het waar zou zijn he dan word ik echt in een dwangbuis afgevoerd  ;) we hebben dezelfde voorgevoelens  :lol:  :lol:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 02, 2010, 06:26:49 PM
Haha, toch ben ik bang dat we teleurgesteld zullen worden, dus ik probeer er maar erg nuchter onder te blijven ...  :lol:  :lol:  :lol:

Uri deed er wel erg euforisch over, echt zo erg dat je wel in die richting gaat denken.
Over wie kan hij het nog meer hebben wat wereldwijd breaking news kan zijn?????

Pffff, ik probeer nog steeds nuchter te blijven.

Ik hoop niet dat Michael met pasen terugkeert, want dan zit ik bij mijn familie en die hebben weinig met Michael. Ik ben bang dat ze hem zullen veroordelen en ik heb geen zin om alles uit te gaan leggen. Laat hij maar lekker terugkeren als ik thuis ben en lekker hysterisch kan doen ....  :mrgreen:

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 02, 2010, 06:41:31 PM
HMM, HET IS IEMAND DIE IN ELK GEVAL LANGE TIJD WEG IS GEWEEST UIT DE PICTURE ALS JE HET MIJ VRAAGT EN JERMAINE OF EEN ANDER JACKSONLID IS MINDER BELANGRIJK OF INTERESSANT OM ZO EEN OPHEF OVER TE MAKEN ,MAAR URI KON GEEN BEVESTIGING GEVEN OF DIE PERSOON WIL KOMEN TOCH ? DAN MOET HET TOCH WEL EEN HELE SPECIALE VIP ZIJN  ;) RA ,RA ...OK IK GA SLAPEN ALS DAT NOG LUKT NA DEZE VREEMDE UITSPRAAK VAN URI GELLER  ; IK GUN PATTY BRARD NIET HET GENOEGEN OM ONZE MICHAEL TE MOGEN VERWELKOMEN  :mrgreen: DUS LAAT HEM MAAR BIJ MIJ AANKLOPPEN DAN ALS IE TOCH IN NEDERLAND IS... :lol:  :lol:  :lol:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 02, 2010, 06:43:38 PM
Nee de bevestiging komt rond woensdag (midden van de week).
En nee hij zal het zeker niet over Jermaine of een ander familielid hebben gehad, want dat is gewoon niet bijzonder genoeg.

Welterusten en fijne paasdagen.
Ik blijf ook doorpiekeren over wie hij het anders zou kunnen hebben gehad ...  :?

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

MJLover1990

  • Guest
Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 03, 2010, 05:34:18 AM
Om eerlijk te zijn ik dacht ook meteen aan Michael en ik heb hier ook een raar voorgevoel over maar of het goed is dat weet ik niet! Ik heb een gevoel al heel lang dat het niet lang meer gaat duren voordat Michael terugkomt. :mrgreen: Maar ik geloof Uri Geller in ieder geval niet.
Last Edit: April 04, 2010, 04:02:56 PM by MJLover1990
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Raven

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 03, 2010, 05:38:15 AM
Het was inderdaad een erg vreemde aankondiging, er is een engelstalige thread hierover.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
You are not allowed to view links. Register or Login


*

lot

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 03, 2010, 05:50:04 AM
Ha ni-co-le,

Je had gereageerd op mijn berichtje onder 'breaking news' over de uri geller show van gisterenavond! Ik wist niet dat er een Hollands forum was, vandaar dat ik gelijk in het Engels onder breaking news mijn bericht had geplaatst met de link naar de show van gisterenavond.
Ik had heel erg het gevoel dat het juist om MJ ging, maar dat weten we eind van de week pas echt!
Alles wat Uri zei gaf mij gelijk het gevoel dat het wel degelijk om MJ zou moeten gaan, ik kan me geen andere persoon voorstellen...... en 'live' in de show hoeft niet te betekenen dat die persoon in de studio hoeft te zijn, dat kan ook via satelite.....
Misschien allemaal valse hoop, maar breaking news kan toch alleen maar om de terugkeer van MJ gaan?
En wie kent onze King of Pop nou niet?

We will wait and see.......  ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 03, 2010, 02:18:12 PM
Quote from: "Raven"
Het was inderdaad een erg vreemde aankondiging, er is een engelstalige thread hierover.

Heb je  misschien de link van het andere topic?

Ik kijk niet meer naar Uri dus ik heb het niet gezien. Wel weet ik van de vorige seizoenen dat hij dingen behoorlijk kon opblazen, dus ik neem het vooralsnog met een korreltje zout.
Als Michael al bekend zou willen maken dat hij nog leeft, zal hij dat heus niet op de NL televisie gaan doen maar wereldwijd.
Ik probeer gewoon even nuchter te blijven, want van al die teleurstellingen ga ik me ook niet echt beter voelen  ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

MJJ1982

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 03, 2010, 02:18:46 PM
Heb het topic al gevonden.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 03, 2010, 03:14:57 PM
Quote from: "lot"
Ha ni-co-le,

Je had gereageerd op mijn berichtje onder 'breaking news' over de uri geller show van gisterenavond! Ik wist niet dat er een Hollands forum was, vandaar dat ik gelijk in het Engels onder breaking news mijn bericht had geplaatst met de link naar de show van gisterenavond.
Ik had heel erg het gevoel dat het juist om MJ ging, maar dat weten we eind van de week pas echt!
Alles wat Uri zei gaf mij gelijk het gevoel dat het wel degelijk om MJ zou moeten gaan, ik kan me geen andere persoon voorstellen...... en 'live' in de show hoeft niet te betekenen dat die persoon in de studio hoeft te zijn, dat kan ook via satelite.....
Misschien allemaal valse hoop, maar breaking news kan toch alleen maar om de terugkeer van MJ gaan?
En wie kent onze King of Pop nou niet?

We will wait and see.......  ;)
HEY LOT, IK WEET NIET ZO GOED HOE IK EEN NEDERLANDSE TEKST IN HET ENGELS KAN MAKEN VANDAAR DAT IK HET FIJN VIND DAT JIJ HET OOK GEPOST HEBT EN IN HET ENGELS .. ;) WE ZIJN GELUKKIG NIET ALLEEN IN ONS VOORGEVOEL OVER DIE URI GELLER EN MICHAEL  :lol:  :lol:  :lol:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 03, 2010, 03:32:30 PM
Dit was meer een antwoord aan ons.. meer aan Mo en Souza denk ik..
deze forum is ten slotte uit nederland... en kijk in welke land ook Uri het verteld..
en ik denk ook... dat Nederland een heeeeeeel groot rol gaat spelen en ook speelt!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 04, 2010, 02:59:29 AM
Kon ik jullie gevoel maar delen... Ik voel precies het tegenovergestelde: Uri belooft elk seizoen iets spectaculairs, shocking and mindblowing...
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

lot

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 04, 2010, 02:38:48 PM
Quote from: "MJJ1982"
Kon ik jullie gevoel maar delen... Ik voel precies het tegenovergestelde: Uri belooft elk seizoen iets spectaculairs, shocking and mindblowing...

Daar heb je helemaal gelijk in ....... het ene moment denk ik ' onmogelijk'  :? en een paar minuten later denk ik toch weer ' dit kan toch alleen maar MJ zijn?' :o .
Het wordt een spannende week en misschien hoop voor niets.....

Het zou eigenlijk te mooi om waar te zijn.....
Maar ja, Jermaine dan? neeeee, hij is geen breaking news, en om eerlijk te zijn ken ik echt niemand anders die onder de noemer breaking news zou kunnen vallen dan.... MJ!

Hebben jullie een idee wie het zou kunnen zijn?
Ik zit me hier echt rot te piekeren......

Voor degene die de vertaling van Uri nog willen hebben: ik heb zijn tekst van deze show hieronder gezet, dan kun je het nog even nalezen...

Uri:
‘Ik neem een groot risico door dit te onthullen,
Ik weet 99,9% zeker dat het volgende week gebeurt,
Dus wees niet kwaad, als dit spectaculaire nieuwsfeit niet doorgaat.
Maar ik blijf positief, en volgende week is er iemand die iedereen in Nederland kent live in deze mentale arena.
Hij of zij is enorm controversieel, je kunt je niet voorstellen wat een beroering dit zal veroorzaken. Ik zal vast onthullen dat ik pas met deze persoon heb gesproken en hij of zij stemde toe om te komen en dat is mega.
Met mijn grote mentale krachten zullen jullie betoverd worden. En je zal de waarheid willen weten. Nog 1 ding Beau: wees je ervan bewust dat er een kleine kans is dat deze persoon niet zal verschijnen. Dat weten we nog niet zeker. Pas begin of halverwege volgende week weten we dat. Dat moeten we afwachten.’
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
45 Replies
5101 Views
Last post February 26, 2010, 09:34:47 PM
by Beyond
1 Replies
1034 Views
Last post March 10, 2010, 02:53:09 PM
by Victor
153 Replies
12917 Views
Last post April 10, 2010, 11:14:12 AM
by Michelle
34 Replies
4294 Views
Last post April 10, 2010, 07:05:00 AM
by willddoMJ
2 Replies
1187 Views
Last post April 05, 2010, 03:58:00 AM
by Eva R

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal